søndag 25. oktober 2009

Jurgen Wolff: Your writing coach

Denne boka tror jeg at jeg leste at noen andre bloggere likte, men akkurat nå finner jeg ikke ut av hvem. Meen jeg likte den egentlig ikke noe særlig. Den har litt om alt, riktignok på en helt grei måte, men jeg hadde egentlig lest alt før. Enten i Skriveboka, som jeg liker mye bedre, eller i bøkene i serien "Write great fiction", som jeg også liker mye bedre. Den kan imidlertid være grei som en introduksjon hvis man bare vil noen små tips å starte med, å få vite litt om alt uten å gå særlig i dybden.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Legger deg til! Vet du om noen gode bøker som kan være nyttig for en fersk bokbader å lese?

    SvarSlett
  2. Hei Kirsten, og takk. Hva mener du med bokbader? Fersk bokleser? Ser av bloggen din at du ikke er nybegynner i allefall, klassikere over en lav sko ser jeg, flere enn jeg leser. Eller tenker du på til noen andre?

    SvarSlett