lørdag 9. mai 2009

Stephanie Meyer: New moon og Eclipse

Ja det har gått litt tregt med lesingen i det siste. Jeg har vært opptatt med Selve Livet i mellomtiden og har falt litt av lasset når det gjelder lesingen. Men siden sist har jeg lest nr 2 av Stephanie Meyers vampyrbøker, og er nesten ferdig med nummer 3 også. Egentlig er det ikke så mye mer å si om disse bøkene enn det jeg skrev om nummer 1. Men nå er jeg litt lei av dem, så nå tar jeg en pause med noe annet før jeg begynner på den fjerde, som jeg også har liggende. Skal nok lese den også etterhvert. Det er fjortis, det er klisjeaktig, men det er jo urealistisk evig kjærlighet jo! Virrvarr skrev forresten et veldig bra innlegg om dette. Heldigvis (?) for meg så har jeg god kontakt med min indre fjortis i blant. Men akkurat nå er jeg litt mettet og gleder meg litt til å begynne på noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar